Alsidig HR-medarbejder med flair for administrative processer til nyoprettet stilling hos 2LP

Har du lyst til at arbejde med hele paletten inden for HR? Synes du, at det kunne være spændende at være med til at forme din egen stilling og have ansvaret for at optimere de HR-processer, som allerede er i huset?

Så er du måske vores nye kollega hos 2LP i Aulum (lige ved motorvejen ml. Herning og Holstebro).

2LP er en Gazellevirksomhed med omkring 45 medarbejdere, som arbejder med udvikling, produktion og implementering af butikskoncepter i Danmark og Europa. Du bliver en del af et kontor, hvor vi interesserer os for hinanden og prioriterer at være sociale sammen, f.eks. når vi dagligt spiser frokost og hygger os til fredagsbrunch. Du vil opleve et arbejdsmiljø, hvor vi kan være uformelle og grine sammen, og hvor vi sætter pris på dine idéer og indspark både fagligt og socialt. Ligesom vi værdsætter forbedringsforslag og feedback.

Du kommer til at sidde i økonomiafdelingen sammen med 3 andre medarbejdere, og Bibi, som er CFO, bliver din nærmeste chef. Da det er en ny stilling, er der mange udviklingsmuligheder, og du får rig mulighed for at være med til at forme din egen stilling.

I starten vil nogle af dine opgaver f.eks. være:

  • Lønkørsel og det administrative (f.eks. lønregulering samt refusion Udbetaling Danmark)
  • Deltage i personaleforeningen og være behjælpelig med at planlægge arrangementer, bonusture, julefrokoster og fejringer mm.
  • Administrative opgaver; f.eks. formalisering af kontrakter, introplaner, vedligeholdelse af personalefiler og dokumenter mm.
  • Ansvarlig for kantineordning
  • Opdatering og vedligeholdelse af personalehåndbog
  • Medarbejdertrivsel
  • Praktiske opgaver (f.eks. kalenderstyring, gøre klar til møder mm.)

På den lange bane vil det også blive dit ansvaret at stå for vores elever, deltage i ESG-arbejde samt få berøring med HR-politik og -analyser og mange flere spændende opgaver.

For at få succes i jobbet, forestiller vi os, at du har nogle af nedenstående kvalifikationer:

  • Erfaring med Dataløn, men ikke et must
  • Erfaring eller lyst til at arbejde med HR-opgaver
  • Bruger af Office-pakken, specielt Outlook
  • Det vil være en fordel, at du behersker engelsk i skrift og tale

Af menneskelige egenskaber ønsker vi en kollega, som:

  • Er en holdspiller, som værdsætter og er dygtig til at samarbejde
  • Smilende, hjælpsom og initiativrig
  • Kan lide at have en stor berøringsflade internt
  • Er opsøgende i sin arbejdsform og motiveres af at hjælpe sine kollegaer
  • Trives med at have mange forskellige opgaver i gang på samme tid og kan holde fokus, selv om der er mange afbrydelser                                                 
  • Kan arbejde selvstændigt, og er god til at følge op på sine opgaver og få dem afsluttet
  • Er struktureret og god til at understøtte processer
  •  Har lyst til at deltage i vores hyggelige sociale arrangementer og gerne vil bidrage til det gode kollegaskab                                                              

Vores hjælp til at du bliver en succes:

  • Grundig onboarding, som bl.a. består af introduktionen til hele huset og dine nye kollegaer
  • Gennemgang af systemer, procedurer mm.
  • Løbende opfølgning/møder/dialog med din leder

Vi kan tilbyde dig:

  • Fuldtidsstilling
  • Frokost- og frugtordning
  • En aktiv personaleforening med mange sociale arrangementer
  • Attraktiv lønpakke med pensionsordning (10+2%) og sundhedsforsikring
  • Mulighed for hjemmearbejde (efter aftale med lederen)

Vi håber at kunne byde dig velkommen d. 1. august 2024 eller hurtigst muligt herefter. Frist for at søge stillingen er d. 17. juni 2024, men vi indkalder løbende til samtale.

Har du lyst til at høre mere om jobbet, så ring til Sussi Lybecker fra Humano på tlf. 9244 5927.

Du kan læse meget mere om 2Lp her.

Søg stillingen

Udfyld kontaktformularen her, og upload dit CV og ansøgning. Vær’ opmærksom på, at skrive hvilken stilling du søger.

Dokumenter skal være i PDF-format.

Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidigt, at vi beholder dit CV i 6 måneder.

Efterfølgende modtager du en mail, så du ved, at vi har modtaget din henvendelse.