Brænder du for økonomi- bogholderi og lønadministration? Ønsker du at få en nøglerolle i en koncern som er i rivende udvikling? Så glæder vi os til at høre fra DIG.
Fink Byg er en developer virksomhed, som udvikler og sælger ejendomsprojekter til både private og investeringsselskaber. Hos os er kvalitet et nøgleord i ethvert boligbyggeri, som vi er inde over. Vi er med i hele processen, hvor det vigtigste for os er at skabe tryghed for vores kunder, og her er vores medarbejdere vores vigtigste aktiv for at dette lykkedes. Så kan du identificere dig med vores værdier, og kan du se dig selv som en vigtig brik i vores vækstrejse, så glæder vi os til at byde dig velkommen hos Fink Byg.
Du vil blive en del af et progressivt, travlt og velkørende økonomiteam, som i dag administrerer 17 selskaber i Fink koncernen. Vi er et ungt team, som er udviklingsorienteret og omstillingsparate, da vi ofte har mange bolde vi skal gribe.
Arbejdsopgaver
- Lønbogholderi, herunder lønudarbejdelse, timeregistrering og HR-relaterede opgaver.
- Hands-on finansbogholderi.
- Løbende afstemninger og sandsynliggørelse.
- Opdatering og vedligeholdelse af kalkulationer i Excel.
- Bistå med udarbejdelse af årsrapporter.
- Samt øvrige administrationsopgaver.
I dagligdagen vil du være en vigtig samarbejds- og sparringspartner for Økonomichefen. Jobbet indeholder gode muligheder for både personlig og faglig udvikling. Stillingen er nyoprettet, så du får stor indflydelse og frihed til at påvirke både indholdet og udviklingen i funktionen.
Du er:
- Uddannet indenfor evt. revision, økonomi eller har tilsvarende baggrund
- har +1 års relevant faglig erfaring
- Erfaring med lønadministration og processer og gerne Danløn.
- analytisk i din tilgang til opgaver
- kan opbygge systemer og processer på egen hånd
- Superbruger af Excel
- Kendskab til ERP-systemer og gerne Business Central er en fordel.
Vi forventer, at du har gode samarbejdsevner, og har lysten og viljen til at indgå i et omskifteligt, men godt arbejdsmiljø. Det er afgørende, at du kan arbejde selvstændigt og struktureret og overholder deadlines.
Du vil komme til at referere til den økonomiansvarlige, som har ansvaret for den samlede økonomiafdeling.
Vi tilbyder
Fink Byg er en arbejdsplads, hvor trivsel og sammenhold er nøgleord
- Arbejdsdage, hvor dit arbejde er værdsat og efterspurgt
- Stor indflydelse og frihed til indhold og udvikling
- Udfordringer, der udvikler dig
- Et godt arbejdsfællesskab
Løn efter kvalifikationer
Stillingen en fuldtidsstilling
Arbejdssted: Herning (Ikast fra 3. kvartal 2023).
Stillingen ønskes besat snarest muligt. Samtaler vil blive afholdt løbende, indtil den rette kandidat findes.
Vil du vide mere om jobbet, så kontakt Humano ApS, HR- og rekrutteringschef, Rikke Abildtrup Pedersen på tlf.: 9244 5927