Projekterende bygningskonstruktør

IBG Consult arbejder med totalrådgivning indenfor byggeri, og tilbyder både private, erhvervs- og offentlige kunder at rådgive i hele eller dele af processen, uanset om IBG skal stå for byggeriet eller ej. Kompetencerne favner hele processen fra rådgivning om grundkøb og finansiering, konstruktion og brandsikkerhed, bæredygtighed og energioptimering over space-planning (optimering af indretning til virksomhedens behov), bygherrerådgivning i byggeprocessen og Relocation Management.

Grundet en stigende efterspørgsel, søger vi endnu en kollega til afdelingen.

IBG Erhvervsbyg opdeles i to afdelinger; IBG Consult og IBG Byggeri. IBG Consult er en del af IBG-koncernen, der udover IBG Consult og IBG Byggeri, består af IBG Entreprenør.

Jobbet:

Som projekterende bygningskonstruktør hos IBG Consult vil du blive del af en ambitiøs afdeling i vækst. Du vil i dagligdagen arbejde med alt fra det indledende skitseforslag til det endelige projektmateriale.

Du vil være i dialog med eksterne kunder, interne salgskonsulenterne, myndigheder, vores interne konstruktionsingeniør og certificerede brandrådgiver, samt projektledere i vores byggeriafdeling.

Din nye arbejdsplads ligger på Kirkestræde 3, 1 sal i Holstebro.

Arbejdsopgaver:

  • Projektering i Revit, udarbejdelse af skitse, myndigheds- hoved og detailtegninger.
  • Udarbejdelse af skitseforslag, herunder 3D Enscape eller andet visualiseringsprogram.
  • Udarbejdelse af energirammer.
  • LCA-beregninger.
  • Udarbejde og indsende ansøgninger til de offentlige myndigheder.
  • Kontrolplaner for brand og statik
  • Kvalitetssikring og elementkontrol.
  • Udvikling af projekteringsværktøjer

 

Kvalifikationer:

  • Du er uddannet bygningskonstruktør, gerne med håndværksmæssig baggrund.
  • Du har +3 års erfaring med projektering og udvikling af byggeprojekter.
  • Du har en solid og bred viden.
  • Du har gode evner i Revit og Enscape eller andet visualiseringsprogram
  • Du kan arbejde selvstændigt, og er vant til at tage ansvar, mens du samtidig prioriterer at være en holdspiller.
  • Du er videbegærlig og lyttende.
  • Du har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Du arbejder systematisk og er struktureret.
  • Du kan arbejde med deadlines og forstår at prioritere dine opgaver.

 

Vi tilbyder:

  • En ordentlig og direkte kommunikation
  • Afvekslende opgaver indenfor det private, for erhvervs- og for offentlige kunder.
  • Kollegialt sammenhold og faglig kompetent sparring.
  • Flad organisation og direkte ledelse.
  • Udviklende virksomhed, hvor personligt udvikling og efteruddannelse er en selvfølge.
  • Frokostordning og en aktiv personaleforening
  • Pensionsordning med sundhedssikring
  • Løn efter kvalifikationer og erfaring.

Har du spørgsmål til jobbet?

Så er du velkommen til at kontakte Rekrutteringschef Sussi Lybecker, Humano, tlf.: 9244 5927 eller mail til sussi@humano.dk

Der afholdes løbende jobsamtaler og vi ansætter når den rette kandidat er fundet så tøv ikke med at sende din ansøgning med tilhørende CV. 

Søg stillingen

Udfyld kontaktformularen her, og upload dit CV og ansøgning. Vær’ opmærksom på, at skrive hvilken stilling du søger.

Dokumenter skal være i PDF-format.

Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidigt, at vi beholder dit CV i 6 måneder.

Efterfølgende modtager du en mail, så du ved, at vi har modtaget din henvendelse.