Afdelingsleder for økonomi i Fink Byg & Ejendomme

Har du lyst til at være en del af et succesfuldt byggefirma, som siden 2015 har været Gazelle-virksomhed og stadig har spændende vækstplaner? Har du interesse i byggeri og ejendomsudvikling, og elsker du at arbejde med økonomi? Drømmer du om at være på en sund og bæredygtig arbejdsplads, hvor man har øje for hinanden og dyrker det kollegiale og sociale fællesskab højt?

Hvis du kan svare ”ja” til ovenstående, så kunne dette job lige være dig.

Vi søger en skarp økonomiprofil med øje for både kommerciel vækst og trivsel hos de 4 medarbejdere i økonomiafdelingen. Det er vigtigt for os, at du ser dig selv som en teamleder, som arbejder side om side med dine kollegaer. Vi tænker, at du har et godt drive og er god til at bevare overblikket – og at håndtere kravene fra ledelse, bestyrelse og banken, når der skal leveres og rapporteres om bl.a. nøgletal, likviditet, økonomi og kommercielle projekter.

Du kommer som afdelingsleder til at referere til direktøren i Fink Ejendomme. Fink Koncernen administrerer 17 selskaber, og du bliver en vigtig sparringspartner for både ledelsen og dine medarbejdere.

Du kan se frem til en spændende stilling i et uformelt arbejdsmiljø, hvor du har stor indflydelse på din hverdag og vil opleve en høj grad af frihed i dit job.

I Fink Byg & Ejendomme værner vi om fællesskabet, og alle deler den samme ånd og bruger den samme kaffemaskine. Det er vigtigt, at alle føler sig trygge og respekterede og arbejder sammen som team. Fællesskabet plejes og styrkes bl.a. på den årlige udlandstur, teambuilding-dag med overnatning, sommer- og efterårsfest og til julefrokosten.

Vi vil gerne være en sund arbejdsplads, og derfor er der også gjort plads til sportsfaciliteter og sundhedsrum for samtlige medarbejdere i vores nye domicil. Du kommer til at sidde i helt nye lokaler (2.000 m2) i Ikast, og udover administration er der også lager og flot showroom.

Din arbejdsdag vil bl.a. indeholde disse opgaver:

  • Daglig ledelse af dine medarbejdere
  • Afholdelse af MUS, trivsel- & lønsamtaler
  • Udarbejdelse af nøgletal
  • Dialog med banken og andre samarbejdspartnere
  • Udarbejdelse af oplæg til banken
  • Status på økonomien i projekterne og efterkalkulationer
  • Rapportering til ledelsen og bestyrelse
  • Likviditetsstyring
  • Løbende optimering af økonomi
  • Sikre at processer og ressource hele tiden er optimale og tidssvarende

Vi forestiller os, at du har nedenstående kvalifikationer:

  • Du har en økonomiuddannelsesbaggrund – gerne uddannet revisor eller lignende
  • Du har erfaring med Business Central eller lignende ERP-systemer – du vil blive oplært i Business Central
  • Kendskab til finansiering
  • God til at samarbejde og bidrage til det gode teamarbejde i afdelingen
  • Fordel hvis du har erfaring fra bygge- eller ejendomsbranchen eller finansiel styring af ejendomsudvikling
  • Målrettet, ansvarlig og fleksibel

Af menneskelige egenskaber ønsker vi en kollega, som:

  • Er empatisk og lyttende
  • Har lyst til at deltage i sociale arrangementer
  • Kan lide at udvikle på sine medarbejdere og se dem lykkes
  • Er struktureret og beslutningsdygtig
  • Er proaktiv og kan få ting til at ske

Vi kan tilbyde dig:

  • En stilling, som du har stor indflydelse på
  • Kollegialt sammenhold og faglig kompetent sparring
  • Flad organisation og direkte ledelse
  • Meget aktiv personaleforening med mange sociale arrangementer
  • Løn efter kvalifikationer og erfaring

Har du fået lyst til at vide mere om jobbet, så er du velkommen til at ringe til Direktør Thomas Asmussen tlf. 2751 1035 eller ejer Jacob Fink på tlf. 2534 3397.

Vi kalder løbende til samtaler, men venter gerne på den rette.

Fink Byg & Ejendomme

Fink Byg blev grundlagt i 2006 af Jacob Fink, som i dag er ejerleder af koncernen.

Fink Ejendomme ApS er en virksomhed, som i 2013 udsprang af Fink Byg. Vi har til formål at udvikle og opføre moderne og funktionelt boligbyggeri. Vi er et team, som har fingeren på pulsen og følger med i de nyeste trends indenfor moderne boligbyggeri.

Vi har kompetencerne til at styre hele processen fra bar mark til nøglefærdige huse i områder med veje, infrastruktur, fællesarealer mv. Vi sætter en ære i, at den håndværksmæssige udførelse er helt i top. Vi anvender derfor et fast team af dygtige, kvalitetsbevidste håndværkere og stiller store krav til vores leverandører.

At købe hus er en af de største investeringer i livet. Derfor har vi også stor respekt for vores kunder og følger dem tæt igennem hele byggeprocessen. Vi er lydhøre, og tror på at en åben og tillidsfuld dialog er nøglen til et godt samarbejde. Og vi bestræber os altid på at finde de bedste individuelle løsninger.

Vision: Vi ønsker at blive oplevet som en troværdig og nytænkende virksomhed med vores kunder i højsædet. At være førende indenfor moderne energivenligt boligbyggeri i høj kvalitet.

Vi er i dag ca. 70 medarbejdere.

Søg stillingen

Udfyld kontaktformularen her, og upload dit CV og ansøgning. Vær’ opmærksom på, at skrive hvilken stilling du søger.

Dokumenter skal være i PDF-format.

Når du sender dine oplysninger, accepterer du samtidigt, at vi beholder dit CV i 6 måneder.

Efterfølgende modtager du en mail, så du ved, at vi har modtaget din henvendelse.